توضیحات پروژه

نام مالک/ پروژه آقای م.عظیمی
موقعیت جغرافیایی تهران – جردن
موقعیت قرارگیری شمالی
مساحت ۱۷۹ متر مربع
سال اجرا مهر ۱۴۰۰
سبک اجرایی مدرن
حجم کلی ۱۱۸ شاخه

با هدف آشنایی بیشتر با پروژه های اجرا شده و ارتباط نزدیک تر با طراحان و سازندگان محترم ، نگاهی به پروژه  ۷۶۷ – د  واقع در بلوار نلسون ماندلا (جردن) خواهیم داشت . به درخواست کارفرما ، اجرای ابزار های دیواری قاب بندی و قرنیز پلی یورتان برای فضا های اتاق خواب ، اتاق کار ، هال خصوصیی ، و ابزار های سقفی پلی یورتان برای استفاده در گلویی تمامی فضا ها ،  لبه کناف و باکس سقفی اتاق ها و همچنین ابزار پلی یورتان چارجوب  محیط درب ها درنظر گرفته شد . ریز اقدامات اجرا شده برای این بنای ۱۲ ساله به شرح زیر بیان میشود :

عنوان شرح عملیات زمان
متره و برآورد ( کارشناسی حضوری) برداشت کلی و ارائه پیشنهادات اولیه ۲ ساعت کاری
طراحی و مدلسازی اولیه ارائه طرح و نقشه متناسب با متراژ ها و کلیات مد نظر کارفرما ( در این مرحله پس از بررسی و اصلاح موارد بیان شده کارفرما ، جمع بندی طرح نهایی انجام خواهد شد ) ۶ ساعت کاری

( بسته به مدت زمان همفکری )

اجرای ابزار پلی یورتان ابزار لبه کناف ۱ ساعت کاری
  ابزار گلویی ۱ ساعت کاری
  ابزار قاب بندی ۲.۵ ساعت کاری
  ابزار چارچوب نیم ساعت کاری
  ابزار قرنیز ۱ ساعت کاری
مجموع ۱۱۸ شاخه ۱۴ ساعت کاری

پس از اتمام کار اجرا ابزار ها ،حتما عملیات نقاشی برای آنها درنظر گرفته میشود تا نتیجه ای کاملا یکدست و منحصر به فرد را شاهد باشیم. ( لازم به ذکر است این ابزار ها، هیچ محدودیتی بابت اجرای رنگ ها ندارند. )

اکنون با توجه به پایان عملیات نقاشی ٬ مراحل اجرایی تمام و با کمی دقت در انتخاب جزییات داخلی ( مبلمان٬ گیاهان٬ نور مناسب و ..) و چیدمان درست آنها شاهد فضایی منحصر به نظر کارفرما خواهیم بود . تیم درنیکا دکور با شرح ریز عملیات های صورت گرفته ، همواره پاسخگوی سوالات شما همراهان گرامی خواهد بود .