توضیحات پروژه

معرفی پروژه مسکونی گچبری سقف با استفاده از ابزار پلی‌یورتان

در این پروژه مسکونی گچبری سقف پذیرایی با استفاده از ابزار پلی‌یورتان درنیکا، طرحهای هندسی مدرن اجرا شده و برای زیباتر شدن لبه نور مخفی کناف، یک طرح گلویی پلی‌یورتان درنیکا که تنوع بالایی دارد روی لبه کناف نصب گردیده است.

به دلیل سرعت بالا در اجرای ابزار پلی‌یورتان، تمام ابزارهای این واحد طی یک روز کاری نصب گردید.

شرکت درنیکا دکور وارد کننده گچبری پلی‌یورتان در ایران می‌باشد که می‌توانید با استفاده از لینک زیر کاتالوگ را ملاحظه نمایید. لینک کاتالوگ

قاب‌بندی دیوار به سبک نئوکلاسیک اجرا شده که روی دیوار TV سنگ اسلب نیز به کار گرفته شده است.

هارمونی رنگ سنگ اسلب با پتینه سقف حائز اهمیت می‌باشد.

کارشناسان درنیکا دکور با ارائه مشاوره رایگان به شما در انتخاب و اجرای دلخواهتان کمک می‌نمایند. برای مشاهده آخرین پروژه های اجرا شده درنیکا دکور کانال تلگرام ما را دنبال فرمایید. لینک تلگرام درنیکا دکور

تزئین سقف پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب با ابزار گچبری مدرن

برای تزیین سقف پذیرایی می‌توان از کناف، سقف کاذب و ابزار گچبری سقف استفاده کرد. گچبری سقف با دست از گذشته رواج داشته ولی بسیار زمان‌بر و پرهزینه می‌باشد.

اگر شما طرفدار گچبری سقف هستید و از طرفی مایلید این کار با کیفیت و سرعت بالا و مقرون به‌صرفه اجرا شود، ابزار پلی‌یورتان راهکار مناسبی می‌باشد که به دلیل وزن سبکی که دارد می‌توانید روی کناف به راحتی نصب کنید. برای دیدن 37 طرح گچبری سقف پذیرایی جدید، گچبری سقف اتاق خواب و نور مخفی اینجا را کلیک فرمایید.

در طراحی سقف آشپزخانه ساده می‌توانید ابتدا با کناف باکس اجرا کرده و سپس از ابزار پیش ساخته پلی‌یورتان درنیکا برای زیباتر شدن آن استفاده کنید.

تصاویری از جدیدترین گچبری سقف پذیرایی که امروزه بیشتر مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد:

یکی دیگر از مدلهای گچبری سقف اتاق خواب جدید یا گچبری سقف پذیرایی مستطیل یا مربع مدل گچبری سقف شطرنجی است که با ابزار پلی‌یورتان درنیکا به زیبایی قابل اجرا بر روی گچ یا کناف می‌باشد.

گچبري گلويي سقف همواره جزء جدايي ناپذير در طراحي فضاي منزل بوده است. مدلهاي نور مخفي سقف كه بتوان با گلويي نور مخفي اجرا كرد و به راحتي با ابزار گچبري سقف نور مخفي پلي يورتان قابل اجرا خواهد بود. اين ابزار‌ امكان استفاده از گلويي بدون رابيتس را فراهم خواهد كرد. چرا كه رابيتس كاري جهت انجام گچبري در ساختمان كاري پر هزينه و زمان‌بر است. در عكس زير نمونه‌اي از ابزار گلويي مدرن را ملاحظه مي‌كنيد.

گچبری گلویی نور مخفی

گچبری گلویی نور مخفی

قيمت گچبری سقف پذیرایی با كاربرد ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان بسيار اقتصادي و به صرفه خواهد شد. ضمن اينكه شما از يك گچبری مدرن هم برخوردار خواهيد شد. در عكس زير يك مدل گچبری سقف شیک و ساده را مي‌بينيد:

گچبري گلويي سقف

گچبري گلويي سقف

برای مشاهده انواع محصولات درنیکا، کاتالوگ را دانلود فرمایید.

برای دیدن جدیدترین پروژ‌ه‌های اجرا شده با  محصولات درنیکا دکور ما را در شبکه های اجتماعی دنبال فرمایید:

youtubetelegramInstagramFacebooklinkedinpinterest