Search
Close this search box.

تجهیز شوروم درنیکا دکور با هدف ایجاد فضایی مطلوب تر به جهت معرفی ابزار پلی اورتان ٬ ارتباط نزدیک تر با طراحان و سازندگان محترم با تاکید بر تسریع در اراێه خدمات فردی اجرا شد . در این نوشته به مراحل اجرای گچبری پیش ساخته، رنگ آمیزی و ورق طلای ابزار پلی یورتان پرداخته شده است. با توجه به کارشناسی های انجام شده برای این بنای 13 ساله ٬ اصلاحاتی در نظر گرفته و بدین شرح بیان می شود :

1 – طراحی و برآورد متراژ فضا ها جهت اجرای گچبری پلی یورتان در شوروم درنیکا دکور:

پس از انتخاب طرح شماتیک و  برآورد متراژ فضا ها٬ مدلسازی اولیه شوروم درنیکا دکور انجام و نقشه ها تهیه گردید. نحوه ی چیدمان ابزار های استفاده شده در دیوار های یک شوروم امری حائز اهمیت است که باعث افزایش زیبایی بصری ابزار ها و دید جامع تر آنها می شود . پس از طراحی و انتخاب آلترناتیو بستر سازی اجرای گچبری پیش ساخته و  متریال های انتخابی تهیه میشود .

2 – اجرای ابزار چوب :

برای جدا کردن فضای آشپزخانه و امور مشتریان از پارتیشنی چوبی استفاده و مطابق با دهانه ی موجود برش داده شد . استند هایی برای معرفی بهتر ابزار ها و مقایسه ی آنها در کنار یکدیگر طراحی و برش داده شد تا سپس روی ریل مخصوص نصب و آماده اجرای ابزار ها باشند .

3 – اجرای ابزار  گچبری پیش ساخته پلی اورتان :

طبق نقشه های طراحی شده دیوار های کناری و پارتیشن به جهت اجرای ابزار ها بستر سازی میشوند . استند ها بگونه ای اجرا خواهند شد که مقیاس کوچک قاب بندی ها باشند . کد های 8384  و 8327  برای اجرا بر روی پارتیبشن جدید  آماده اجرا هستند . زیر تمامی ابزار ها چسب اکرلیک ماستیک و  پس از نصب از روی آنها میخ بادی کار می شود .

بدیهی است که با توجه به فارسی بر کردن ابزار ها برای اندازه های دقیق هر دیوار و قرار گرقتن آنها کنار یکدیگر  ٬ درز های میلیمتری در محل اتصال بعضا به چشم میخورد که پس از اتصال میخ بادی ٬ با مقدار بسیار کمی از بتونه قابل پوشش میباشد . حد فاصل بین دو قاب بندی این دیوار در بالای کنسول از تاج دکوراتیو به کد  85122  استفاده شده که به همان شیوه نصب میشود .

اجرای گچبری در شوروم درنیکا دکور
برش ابزار گچبری پلی یورتان

برای دیوار جانبی از کد های  8322 و 8321  و گل گوشه هر فریم جداگانه استفاده و بین قاب بندی ها از ستون های با عرض 20 سانتی متر(2001) به انضمام سر ستون آنها استفقاده شده است . از المان دکوراتیو به کد 85207  در چپ و راست قاب بندی این دیوار استفاده شد که قابل مشاهده میباشد .

در بالای دیواها حد فاصل بین دیوار و سقف از ابزار گلویی به کد 82178 استفاده و دور تا دور تمامی دیوار های دفتر محیط شده است . برای حدفاصل بین دیوار ها و کف از قرنیز های 12سانتی متری به کد 83102 استفاده شده است که مقاومتی کاملا مطلوب در برابر خوردگی و ضربه دارد و در کل دفتر به چشم میخورد .

بر روی آخرین دیوار هم از المان ها گل های سقفی با قطر های محتلف به کد های  8710 ٬ 8718 ٬ 8740  و … نصب شده اند که به دیدی کامل تر برای طراحی سقف کمک میکنند .

اجرای گچبری پلی یورتان
اجرای گچبری پیش ساخته

 4 – اجرای عملیات نقاشی :

پس از اجرای گچبری و درزگیری با خمیر درزگیر نوبت به نقاشی آنها میشود . ( لازم به ذکر است ابزار پلی اورتان محدودیتی بابت اجرای رنگ ها ندارند. ) با توجه به طول هر دیوار و پهنای ابزار های نصب شده بر روی آن ٬ رنگ هر استند و دیوار انتخاب و اجرا میشود . دیوار کناری به ورق طلا  تزیین میشود که برای این کار ورق طلا از قبل تهیه شده است . این کار احتیاج به دقت و حوصله زیادی دارد و  کیفیت ورق های تهیه شده نیز نقش مهمی دارند .

اکنون با توجه به پایان نقاشی ٬ مراحل اجرایی تمام و با کمی دقت در انتخاب جزییات داخلی ( مبلمان٬ گیاهان٬ نور مناسب و ..) و چیدمان درست آنها شاهد فضایی منحصر به فرد خواهیم بود . ایجاد حس تعلق به مکان و  ایجاد زاویه دید کافی برای مشتریان از مهمترین مولفه های ایجاد یک شوروم میباشد که تیم درنیکا دکور سعی بر ایجاد آن داشته است .

اجرای گچبری پلی یورتان
خرید اینترنتی گچبری پیش ساخته
0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
2 نطرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای داده شده
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات
شهلاسنجرانی
شهلاسنجرانی
2 years ago

باسلام کارتون بسیارعالیه.
آیا بطورمجازی آمدزش اجراهم دارید؟خیلی علاقمندم یادبگیرم
ضمنا ابزارکار روازکجامیشود تهیه کرد؟

مدیرسایت
Admin
2 years ago

با سلام و تشکر از لطف شما.
صنف کابینت کارها راحت این ابزار را نصب میکنند. در وب سایت ما نحوه نصب ارائه شده است، پیشنهاد میکنیم حتما ملاحظه فرمایید. مهمترین ابزار مورد نیاز فارسی بر جهت برش ابزار است.

موفق و پیروز باشید.

2
0
نظرات شما را دوست دارم، لطفا نظر دهید.x
×

سلام،

برای ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ، روی کارشناس معماری کلیک فرمایید.

× ارسال پیغام در واتس آپ