Search
Close this search box.

دسته بندی مطالب

طراحی قاب روی دیوار شاخص

اصول قاب‌ بندی دیوار در سبکهای کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن

قاب‌بندی دیوار از گذشته تا الان مرسوم بوده‏‏، در گذشته این کار توسط دست انجام می‌شده و در حال حاضر با پیشرفت صنعت ساختمان،‏ ابزار پیش‌ساخته پلی‌یورتان را می‌توانید استفاده کنید.
اکنون شما سؤالات زیادی را در مورد این محصول دارید؟ از جمله اینکه چه طرح قاب‌بندی برای فقط پذیرایی مناسب هست؟ چطور دیوار تی‌وی روم را می‌توان با ابزار پلی‌یورتان شیک و خاص کرده. ما در این مقاله انواع قاب بندی دیوار در سبکهای مختلف را بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام‌یک برای منزل شما مناسب‌تر است.

اصول قاب بندی دیوار:

انواع قاب بندی دیوار به سه سبک می‌باشد که در این نوشتار به اصول قاب بندی دیوار در این سبکها خواهیم پرداخت.

  1. قاب‌بندی دیوار کلاسیک 
  2. قاب‌بندی دیوار نئوکلاسیک
  3. قاب‌بندی دیوار مدرن
انواع قاب بندی دیوار
قاب بندی پلی یورتان
قاب بندی مدرن
دیوار پذیرایی سبک کلاسیک

1- اصول قاب‌بندی دیوار کلاسیک

اگر طرفدار ابزار با جزئیات ظریف و پرنقش و رنگ‌های طلایی هستید‏‏،‏ سبک قاب‌بندی کلاسیک بهترین انتخاب خواهد بود به این عکس‌ها دقت کنید؛ مبلمان کلاسیک در کنار گچبری کلاسیک نمای بسیار زیبایی به خانه می‌بخشد.

قاب بندی کلاسیک
دیوار سبک کلاسیک

2- اصول گچبری دیوار نئوکلاسیک

در سبک نئوکلاسیک یا همان کلاسیک جدید از قاب‌بندی ساده دیوار استفاده می‌شود و خبر چندانی از المانها طرح‌های گل و بوته نمی‌بینیم. در گچبری نئوکلاسیک در پذیرایی می‌توانید از قاب‌بندی‍‌‌های ساده و زیبا استفاده کنید که به صورت دوبل یا دو ردیف داخل هم نیز می‌توان اجرا کرد. برای رنگ‌آمیزی این طرح دیوار از رنگ‌های سفید‏ طوسی یا حتی رنگ خاص مانند سبزپررنگ‏‏،‏ آبی نفتی هم می‌توان بهره برد.

یکی از جذابترین نوع قاب‌بندی دیوار اتاق خواب‏‏،‏‏ گچبری نئوکلاسیک است که با بهره بردن از قاب‌های ساده اجرا می‌شود و معمولا روی دیواری که سر تاج تخت قرار می‌گیرد حتما قاب‌بندی انجام می‌شود.
امروزه این سبک با ابزار پلی‌یورتان درنیکادکور بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته. چنانچه می‌خواهید یک طراحی خاص برای منزل خود داشته باشید از راهنمایی کارشناسان درنیکادکور بهره‌مند شوید.

طرح نئوکلاسیک
گچبری تئوکلاسیک
قاب بندی پیش ساخته طرح نئوکلاسیک
قاب بندی مدرن درنیکا دکور

3- اصول قاب بندی دیوار مدرن

دنیای مدرن با جذابیت‌های مینیمال و ساده خود توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود بکشاند. درنیکا دکور با داشتن ایده‌های فراوان برای علاقه‌مندان دکوراسیون داخلی،‏ پیشرو در اجرای انواع قاب‌بندی دیوار مدرن در ایران می‌باشد.

قاب بندی دیوار مدرن
اجرای قاب‌بندی مدرن
بـرای مـشاوره رایگان با مـا تـماس بـگیریـد
راه های ارتباطی
محبوب ترین مقالات
طراحی ابزار پلی یورتان
مشاوره رایگان

با متخصصین با تجربه

طراحی

مطابق با سلیقه ی شما

تامین

باکیفیت ترین محصولات

ارسال سریع

به سراسر کشور

×

سلام،

برای ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ، روی کارشناس معماری کلیک فرمایید.

× ارسال پیغام در واتس آپ