Search
Close this search box.

دسته بندی مطالب

قاب بندی دیوار

جدیدترین طرحهای گچبری دیوار اتاق خواب

دیوار اتاق خواب یکی از قسمت‌های مهم خانه است که می‌توان با استفاده از انواع گچبری دیوار پلی‌یورتان نمایی زیبا به آن داد.کدام دیوار اتاق خواب قاب‌بندی شود؟

اگر می‌خواهید فقط یک دیوار را گچبری کنید بهتر است دیواری که تاج تخت روی آن هست قاب‌بندی کنید، ولی پیشنهاد ما قاب‌بندی تمام دیوارهای اتاق است تا هارمونی و جلوه بیشتری داشته باشد.

گچبری مدرن دیوار اتاق خواب

گچبری مدرن دیوار اتاق با استفاده از ابزار پلی‌یورتان با سرعت و دقت بالا قابل اجرا است. ابزارها رنگ پذیر هستند و هر نوع رنگی را می‌توان انتخاب کرد.

گچبری دیوار اتاق به سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن اجرا می‌شود. برای مشاهده طرحهای مدرن گچبری دیوار، مقاله “گچبری مدرن” را ملاحظه بفرمایید. همچنین برای دریافت ایده های بیشتر برای طراحی گچبری دیوار از صفحه پینترست ما دیدن فرمایید.

انواع قاب بندی دیوار:

شرکت درنیکا دکور وارد کننده تخصصی ابزار پیش‌ساخته پلی‌یورتان هست که امروزه بهترین جایگزین برای گچبری قدیمی می‌باشد. انواع قاب بندی دیوار به سه سبک می‌باشد:

  1. قاب‌بندی دیوار کلاسیک
  2. قاب‌بندی دیوار نئوکلاسیک
  3. قاب‌بندی دیوار مدرن

چه طرحی برای قاب‌بندی دیوار انتخاب کنیم؟

قاب‌بندی دیوار از گذشته تا الان مرسوم بوده‏‏، در گذشته این کار توسط دست انجام می‌شده و در حال حاضر با پیشرفت صنعت ساختمان،‏ ابزار پیش‌ساخته پلی‌یورتان را می‌توانید استفاده کنید.
اکنون شما سؤالات زیادی را در مورد این محصول دارید؟ از جمله اینکه چه طرح قاب‌بندی برای فقط پذیرایی مناسب هست؟ چطور دیوار تی‌وی روم را می‌توان با ابزار پلی‌یورتان شیک و خاص کرده. ما در این مقاله انواع قاب بندی دیوار در سبکهای مختلف را بررسی می‌کنیم تا ببینیم کدام‌یک برای منزل شما مناسب‌تر است.

1- قاب‌بندی دیوار کلاسیک

اگر طرفدار ابزار با جزئیات ظریف و پرنقش و رنگ‌های طلایی هستید‏‏،‏ سبک قاب‌بندی کلاسیک بهترین انتخاب خواهد بود به این عکس‌ها دقت کنید؛ مبلمان کلاسیک در کنار گچبری کلاسیک نمای بسیار زیبایی به خانه می‌بخشد.

2- گچبری دیوار نئوکلاسیک

در سبک نئوکلاسیک یا همان کلاسیک جدید از قاب‌بندی ساده دیوار استفاده می‌شود و خبر چندانی از المانها طرح‌های گل و بوته نمی‌بینیم.
امروزه این سبک با ابزار پلی‌یورتان درنیکادکور بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته. چنانچه می‌خواهید یک طراحی خاص برای منزل خود داشته باشید از راهنمایی کارشناسان درنیکادکور بهره‌مند شوید.

 

3- قاب بندی دیوار مدرن

دنیای مدرن با جذابیت‌های مینیمال و ساده خود توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود بکشاند. درنیکا دکور با داشتن ایده‌های فراوان برای علاقه‌مندان دکوراسیون داخلی،‏ پیشرو در اجرای انواع قاب‌بندی دیوار مدرن در ایران می‌باشد.

محبوب ترین مقالات
مشاوره رایگان

با متخصصین با تجربه

طراحی

مطابق با سلیقه ی شما

تامین

باکیفیت ترین محصولات

ارسال سریع

به سراسر کشور

1
0
نظرات شما را دوست دارم، لطفا نظر دهید.x
×

سلام،

برای ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ، روی کارشناس معماری کلیک فرمایید.

× ارسال پیغام در واتس آپ