قاب بندی دیوار راهرو با ابزار پلی یورتان درنیکا دکور

قاب سازی راهی فوق العاده است تا بافت و جذابیت را در یک فضا ترکیب کنیم. طراحی دیوار و قاب بندی با ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان ساده یا طرح دار یکی از بهترین راه حل ها برای زیبا شدن فضاهای مسکونی ، اداری و تجاری می باشد. اندازه و متراژ  قاب سازی روی دیوار نسبت به ارتفاع فضا و اتاق مورد نظر تعیین می‌شود. در ادامه قاب بندی دیوار راهرو را در تصاویر مشاهده می فرمایید.

یعنی در صورتی که ارتفاع سقف کوتاه باشد بهتر است از قاب بندی ساده روی دیوار با کادر بندی های عمودی با عرض کم روی دیوار استفاده شود، چرا که قاب های عمودی در فضای راهرو ها کمک میکنند فضا بلندتر به نظر بیاید.

اگر ارتفاع سقف بلندتر بود بهتر است از طرح یک قاب در بالا با ارتفاع بیشتر و قرینه آن یک قاب در پایین با ارتفاع کمتر و سپس از یک ابزار بُردر طرح دار یا ساده بصورت افقی در امتداد طولی بعنوان کمربند میانی دیوار استفاده کرد که علاوه بر زیبایی بیشتر باعث عدم آسیب پذیری دیوار از برخورد مبلمان می گردد.قاب های دوتکه باعث ایجاد تنوع در فضا شده، و از سردی و بی روحی راهرو ها جلوگیری میکند.

اگر قاب هایی که در راهرو استفاده میکنید صرفا نیمه پایین دیوار را پوشش دهد باعث حس حرکت و ترغیب شما به دنبال کردن فضا می شود.

همچنین شما میتوانید قاب ها را با استفاده از تابلو نقاشی ، نقاشی دیواری ، پتینه ، ورقکاری ، کاغذ دیواری  ترکیب کرده و فضای مورد نظر را گرم و دلنشین کنید. برای دیدن تصاویر بیشتر ایستاگرام ما را دنبال فرمایید.