Search
Close this search box.

قاب بندی دیوار ناهارخوری با ابزار پلی یورتان درنیکا دکور

با کوچک شدن خانه ها و ساخته شدن آپارتمان های نقلی در کلان شهرها واقعا جای اتاق ناهارخوری در هر خانه ای احساس می شود. خلاقیت و نوآوری اجازه حذف این مکان به خصوص را از هر خانه ای می گیرد به طوری که با کمی ابتکار عمل می توانید قسمت ناهارخوری را از سایر قسمت های منزل تان مجزا کنید و این کار را با قاب بندی دیوار ناهارخوری به خوبی انجام دهید.

می توانید در قسمتی که میز نهار خوری را گذاشته اید به شکلی متفاوت تزیین کنید و برای این کار دیواری که در مجاورت  میزناهارخوری است را متفاوت و خاص تر انجام دهید. کافی است از کاغذ دیواری با طرح و رنگی دیگر استفاده کنید و برای خاص تر شدن این کار، قاب هایی را روی دیواری تعبیه کنید و سپس به جای اینکه کل دیوار را با کاغذ دیواری، دیوارپوش کنید فقط درون قاب ها این کار انجام دهید.

قاب بندی کاغذ دیواری

می توانید قاب بندی فضای ناهارخوری را با آیینه ترکیب کنید و فضایی بزرگتر داشته باشید.

می توانید بااستفاده از طرح های مدرن قاب سازی طرح و بافت ویژه ای به دیوار ناهار خوری بدهید و یا با ترکیب سنگ اسلب دیواری نئوکلاسیک داشته باشید.

گرچه اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید نیز طرح های قاب بندی متنوعی برای انتخاب هست و این نوع طرح ها می تواند خانه شما را مجلل تر و باشکوه تر جلوه دهد.

اما فراموش نکنید که هرچه ارتفاع سقف کوتاهتر و یا فضای منزل کوچکتر باشد بهتر است تا از قاب بندی مدرن و طرح های ساده تر استفاده شود. زیرا کادر بندی های عمودی با عرض کم باعث می شود تا فضا بزرگتر و زیباتر بنظر برسد.

استفاده از طرح های شلوغ و ابزارهای عریض با تزیینات زیاد برای فضاهای کوچک مناسب نیست و باعث خستگی چشم و شلوغ سازی محیط می شود.

برای مشاهده تصاویر بیشتر و متنوع اینستاگرام ما را دنبال فرمایید.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع دهید
guest
0 نطرات
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
نظرات شما را دوست دارم، لطفا نظر دهید.x
×

سلام،

برای ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ، روی کارشناس معماری کلیک فرمایید.

× ارسال پیغام در واتس آپ