Search
Close this search box.

دسته بندی مطالب

گچبری آماده قاب بندی دیوار پذیرایی

۱۵ ایده شگفت انگیز استفاده از گچبری پیش ساخته در طراحی داخلی

۱۵ ایده شگفت انگیز گچبری آماده پیش ساخته

آیا به دنبال ایده های گچبری آماده پیش ساخته برای الهام بخشی هستید؟ در ابتدا از گچبری پیش ساخته برای پنهان کردن ترک در محلی که دیوار با سقف ملاقات می کند استفاده می شد. امروزه مالکان خانه آن را نصب می کنند حتی اگر هیچ گونه شکافی برای پوشاندن آن وجود نداشته باشد. به اصطلاح، به یک عنصر تزئینی تبدیل شده است.

ما ۱۵ ایده شگفت انگیز را جمع آوری کرده ایم که می توانید از آنها برای طراحی گچبری پیش ساخته خود استفاده کنید. ابتدا با تعریف ابزارگچبری پیش ساخته شروع می کنیم.

گچبری آماده چیست؟

گچبری آماده پیش ساخته چیست؟
گچبری پیش ساخته چیست؟

تزئینی است که در محلی که دیوار با سقف ملاقات می کند نصب شده است. در حالی که در گذشته برای پوشاندن ترکهای آن منطقه استفاده می شد، اکنون عملکرد آن تغییر کرده است. در واقع، اکنون مالکان خانه ابزار گلویی را در خانه خود نصب می کنند تا زیباتر شوند، نه اینکه شکاف ها را بپوشانند.

در حالی که در گذشته از گچبری در منطقه بین سقف و دیوار استفاده شده است، اکنون می توان از آن در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. به عنوان مثال ورودی ها، کابینت ها، قفسه های کتاب، مانتوهای شومینه و حتی برای پنهان کردن سیم ها. اکنون به یک عنصر تزئینی خالص تبدیل شده است.

به طور کلی، گچبری  از گچ یا چوب ساخته شده است. البته این دو تنها مواد نیستند. از مواد دیگری مانند پلی یورتان، پلی استایرن و پی وی سی  نیز می توان برای ساخت قطعات گچبری پیش ساخته استفاده کرد.

انتخاب جنس متریال گچبری اماده

قبل از هر چیز جنس متریال گچبری آماده را انتخاب کنید. آیا این چوب خواهد بود؟ یا پلی یورتان؟ مزایا و مضرات هر ماده را پیدا کنید و تصمیم نهایی خود را بر اساس آن پایه گذاری کنید.

ایده های شگفت انگیز گچبری آماده

در زیر، ما ۱۵ ایده ذکر کردیم. آنها بسیار متفاوت هستند، بنابراین شما دو یا چند ایده را به دلخواه خود مناسب خواهید یافت. آیا شما آماده ایده گرفتن هستید؟ در اینجا ایده ها آمده است.

گچبری ستون تزئینی

گچبری ستون تزئینی
گچبری ستون تزئینی

بیایید ایده های گچبری را با چیزی ساده شروع کنیم. در اینجا به گچبری نگاه کنید. قرنیز می تواند گوشه های معمولی را به نقاط کانونی تبدیل کند. حتی چنین گچبری ساده روی گوشه ها قادر است به طرز چشمگیری حال و هوای اتاق را تغییر دهد.

گچبری آماده در پیرامون درب

گچبری پیرامون درب
گچبری پیرامون درب

بهترین چیز در مورد گچبری این است که تقریباً به هر مکانی که روی آن نصب شده است، نشانه بصری اضافه می کند. بله، این شامل یک درب نیز است. یک در ورودی معمولی به نظر جالب نمی رسد. از طرف دیگر یک درگاه با گچبری شگفت انگیز به نظر می رسد.

قاب بندی آماده  در دیوارها

قاب بندی دیوارها
گچبری دیوارها

از بین تمام ایده های گچبری، این یکی از باهوش ترین هاست. به خودی خود، یک راهرو نمی تواند یک کانون باشد. به نظر نمی رسد جذاب باشد. با دکوراسیون مناسب مانند گچبری پیش ساخته دیوار، شرایط تغییر می کند.

نگاهی بیندازید که گچبری چگونه قاب بندی را در راهرو ایجاد میکند. با قاب بندی دیوار راهرو، قاب بندی نه تنها جلوه  بصری بلکه بافت را نیز اضافه می کند، که باعث می شود راهرو جذاب تر شود.

گچبری باشکوه و مجلل

گچبری باشکوه و مجلل
گچبری باشکوه و مجلل

اگر در سقف ترک وجود داشته باشد چه می شود؟ یا شاید شما می خواهید ظاهری براق و تمیز به آنها بدهید؟ خواه برای پوشاندن ترکها یا اضافه کردن ظاهری براق و تمیز، گچبری گلویی بهترین گزینه شماست.

گوشه ای که در اینجا مشاهده می شود، متمایز، براق و تمیز به نظر می رسد. تمام اینها  از ابزار گلویی نصب شده ناشی می شود. این یک افزودنی کوچک با تأثیر بسیار زیاد است.

گچبری آماده ستون پیرامون درب

گچبری ستون پیرامون درب
گچبری ستون پیرامون درب

اگر می خواهید زیبایی ظریفی به آن اضافه کنید، قاب بندی درب ها یکی از بهترین ایده های گچبری است. گچبری پیرامون درب هم از نظر بصری بسیار قابل توجه است.

گچبری می تواند به عنوان یک عنصر مکمل برای دکوراسیون و همچنین به عنوان نقطه کانونی هر اتاق عمل کند. این بستگی به میزان تزئین اتاق دارد. در یک اتاق ساده مانند این، گچبری ستاره اتاق است.

ایده های تزئین کابینت با گچبری آماده

ایده های تزئین کابینت با گچبری آماده
ایده های تزئین کابینت

بله، آنچه در اینجا مشاهده می کنید کابینت هایی با ابزاردکوراتیو است. وقتی صحبت از ایده های گچبری پلی یورتان می شود، محدودیتی وجود ندارد.

به یاد داشته باشید، این یک عنصر تزئینی است که تقریباً در همه فضاها جای دارد.  این شامل کابینت نیز است. یک ابزار تزئینی کوچک مانند ابزار گلویی می تواند کابینت های معمولی را به کابینت های زیبا تبدیل کند.

دربها

گچبری آماده چارچوب درب
گچبری چارچوب درب

این یکی دیگر از نمونه طرح های گچبری برای پیرامون درب است. با این حال، برخلاف سایر طراحی ها، این حتی یک درب کوچک را شامل می شود.

یک درگاه کوچک مانند این از گچبری بسیار سود می برد. چرا که نه؟ گچبری اطراف چارچوب درب اجازه می دهد تا درگاه علیرغم کوچک بودن، به یک فضای جالب توجه و زیبا تبدیل شود.

ایده های گچبری دیواری

ایده های گچبری دیواری آماده
ایده های گچبری دیواری

ایده های گچبری قبلی شامل گچبری سفید رنگ است. این رنگ پیش فرض گچبری است اما به هیچ وجه تنها رنگ نیست، چه رسد به قاب بندی روی دیوارها که براحتی میتوان رنگهای مختلف را در طراحی اضافه نمود.

بعضی اوقات، بهتر است گچبری را متناسب با فضای داخلی رنگ آمیزی نمایید.  گچبری دیوار در اینجا مثال خوبی از طرح های گچبری است که با بقیه اتاق به خوبی ترکیب می شود. در اینجا، قاب بندی دیوار به عنوان مکمل دکوراسیون عمل می کند و نه خود دکوراسیون. با این وجود هنوز هم شگفت انگیز به نظرمی‌رسد.

گچبری سقف با  ابزار دکوراتیو طرحدار

گچبری سقف با  ابزار دکوراتیو طرحدار
گچبری سقف با  ابزار دکوراتیو طرحدار

ایده های گچبری قبلی بسیار ساده بوده و طرحدار نبودند. مطمئنا، حتی گچبری ساده و بدون طرح نیز به اندازه کافی نقش یک عنصر دکوراتیو را دارد.

اما اگر می خواهید ویژگی، بافت و جذابیت آن را تقویت کنید چه می کنید؟ در این حالت، ابزار گچبری طرح دار سقف با طرحهایی مانند نمونه موجود در اینجا گزینه ایده آل برای شماست.

گچبری آشپزخانه

ظاهر آشپزخانه بسیار مهم است. پس از همه، این آشپزخانه است که ما غذای خود را تهیه و طبخ می کنیم. باید تا حد امکان کاربردی و جذاب باشد.

اگر چگونگی انجام ا

گچبری آشپزخانه
گچبری آشپزخانه

ین کار را نمیدانید، در اینجا ایده خوب این است که گچبری را روی دیوارهای آشپزخانه نصب کنید. این یک عنصر کوچک است که ظرافت به آشپزخانه می بخشد.

آشپزخانه شما چگونه به نظر می رسد؟ اگر آشپزخانه شما در حال حاضر ساده و بی پیرایه به نظر می رسد، ایده های دکور آشپزخانه ما در اینجا به شما کمک می کند تا آن را جذابتر کنید.

قاب بندی دیوار با ابزار گچبری و کمربند میانی

قاب بندی دیوار با ابزار گچبری و کمربند میانی
قاب بندی دیوار با ابزار گچبری و کمربند میانی

به یاد داشته باشید، گچبری گلویی تنها یکی از بسیاری از عناصر دکوراتیو است که می توانید به خانه خود اضافه کنید. هنوز هم عناصر دکوراسیون بسیار بیشتری وجود دارد. به عنوان مثال، ابزار دیواری دکوراتیو جهت قاب بندی.

ترکیب گچبری قاب بندی روی دیوار و گلویی باعث می شود هر اتاق بهتر به نظر برسد. فقط ببینید که این اتاق به لطف ابزار گلویی و تزئینات دیواری چقدر زرق و برق دار است.

گچبری اتاق مستر

گچبری اتاق مستر
گچبری اتاق مستر

اگر المانهای دکوراتیو ظریف همان چیزی است که شما می خواهید، ابزار گلویی و ابزار دیواری قاب بندی (وینسکات)  مطمئناً در میان بهترین ایده های گچبری است که می توانید امتحان کنید.

به این اتاق خواب شگفت انگیز نگاهی بیندازید. قاب بندی و گلویی به فضای اتاق جلوه ای بسیار زیبا داده است. این دو المان همچنین بافت را اضافه می کند و باعث جذاب تر شدن اتاق می شود. قاب بندی دیوار از لحاظ افزودن ارزش و زیبایی به یک اتاق شبیه به گچبری گلویی است.

اتاق خواب

گچبری اتاق خواب
گچبری اتاق خواب

نصب گچبری در اتاق خواب شما؟ چرا که نه! مثال قبلی، اگرچه باقاب بندی دیوار جفت شده است، اثبات می کند که گچبری گلویی یک المان دکوراتیو زیبا حتی برای اتاق خواب است. به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرد، این قابلیت بیش از آن است که بتواند یک المان ساده زیبایی را به اتاق خواب اضافه کند.

راهرو

گچبری آماده راهرو
گچبری راهرو

چه چیزی می تواند ظاهر راهرو را جذابتر نماید؟ گچبری پیش ساخته، البته. اگر می خواهید بهترین انتخاب را انجام دهید ، گچبری پیش ساخته پلی یورتان بهترین انتخاب شما است.

قیمت و نحوه نصب ابزار پلی یورتان

برای اطلاع از حدود قیمت ابزار گچبری پلی اورتان و قاب بندی دیوار در سبکهای مختلف لینکهای زیر را مشاهده فرمایید:

قیمت گچبری پیش ساخته پلی یورتان

قیمت قاب بندی دیوار با ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان درنیکا دکور

برای آشنایی با نحوه نصب ابزار پلی یورتان به لینکهای زیر مراجعه فرمایید:

نحوه نصب ابزار پیش ساخته دکوراتیو پلی یورتان

آموزش نحوه نصب گچبری پیش ساخته پلی یورتان

برای دیدن پروژ‌ه‌های اجرا شده با ابزار پلی یورتان و دیگر محصولات درنیکا دکور از  اینستاگرام ما بازدید فرمایید.

بـرای مـشاوره رایگان با مـا تـماس بـگیریـد
راه های ارتباطی
محبوب ترین مقالات
مشاوره رایگان

با متخصصین با تجربه

طراحی

مطابق با سلیقه ی شما

تامین

باکیفیت ترین محصولات

ارسال سریع

به سراسر کشور

×

سلام،

برای ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ، روی کارشناس معماری کلیک فرمایید.

× ارسال پیغام در واتس آپ