امروزه با توجه به افزایش قیمت آپارتمان جا به جایی و خرید یک واحد جدیدتر و نو تر سخت شده است. از آنجا که تغییر و تنوع در محل زندگی از مهمترین فاکتورهای امیدبخش حیات انسان به حساب می آید می توان بهترین راه حل را بازسازی به شمار آورد. با استفاده از ابزار گچبری پیش ساخته پلی اورتان به راحتی می توان دکوراسیون را تغییر داد.

گچبری پیش ساخته پلی یورتان

گچبری پیش ساخته پلی یورتان آپارتمان ۱۴۰ متری

عکس طراحی شده بالا یک واحد آپارتمان ۱۴۰ متری است که حدود ۲۰ سال سن دارد. ولی در حال حاضر از جدیدترین و به روزترین متریالها برای بازسازی آن استفاده شده است.

در بازسازی با استفاده از شیوه های مدرن می توان با هدر ندادن وقت و هزینه بهترین نتیجه را کسب کرد. از جمله این متریالهای مدرن ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان است که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

ابزارهای پیش ساخته پلی اورتان

ابزارهای پیش ساخته پلی اورتان

گچبری پیش ساخته پلی یورتان زیر مجموعه ی گچبری پیش ساخته به حساب می آید. از موارد دیگر این زیر مجموعه می توان به گچبری پیش ساخته گچی و گچبری پیش ساخته فوم یا پلی استایرن هم اشاره کرد که ما به آن دو دسته در این مقاله نمی پردازیم.

ساخت ابزار پیش ساخته پلی یورتان:

در کشور عزیزمان امکان تولید این ابزارها به صورت وسیع وجود ندارد. به همین دلیل حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد این ابزارها وارد می شود. مواد اولیه پلی یورتان جهت تولید در داخل کشور نیز وارداتی بوده و به همین دلیل قیمت تمام شده تولید داخل با وارداتی چندان تفاوتی ندارد. ضمن اینکه کیفیت محصول وارداتی به دلیل وجود روکشهای مخصوصی که روی ابزارها خورده از درجه ی بالاتری برخوردار است که امیدوارم صنعت داخلی در کشورمان هر چه سریعتر به این تکنولوژی دست یابد. چرا که وجود این فیلم یا روکش بر روی ابزار موجب دوام بیشتر محصول در طول زمان خواهد شد.

تولید گچبری پیش ساخته پلی یورتان

تولید گچبری پیش ساخته پلی یورتان

اجرای گچبری پلی یورتان

از جمله برتریهای ابزار پیش ساخته پلی یورتان نسبت به محصولات مشابه موجود می توان به سرعت بالا در اجرای آن اشاره کرد که البته توسط یک تیم مجرب و فنی این امر میسر خواهد شد.

نصب قاب بندی دیوار پذیرایی

نصب قاب بندی روی دیوار

کناف نیز از دیگر متریالهایی است که امروز در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

برای گچبری روی کناف و یا ایجاد نور مخفی بر روی لبه ی کناف سقف ابزار پلی یورتان بهترین گزینه است. چرا که با وزن سبک و نصب راحت می توان این کار را انجام داد.

گچبری روی کناف

گچبری روی کناف

انواع طرحهای گچبری پیش ساخته پلی اورتان

با استفاده از گچبری پیش ساخته پلی اورتان به راحتی می توان دکوراسیون را تغییر داد. اجرای گچبری سنتی به دلیل اینکه زمان بر هست و از طرفی هزینه بالایی دارد و با پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان سازی استفاده از گچبری پیش ساخته پلی اورتان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

قاب بندی دیوار پذیرایی

قاب بندی دیوار پذیرایی

انواع گچبری پیش ساخته پلی اورتان شامل گل گوشه ها گل سقفی و انواع موتیف ها و همچنین ابزار گلویی تسمه و قرنیز است.

اگر قصد دارید آپارتمان خود را نوسازی و یا بازسازی کنید مناسب ترین و به صرفه ترین راه برای داشتن یک دکوراسیون جدید و متمایز استفاده از گچبری پیش ساخته پلی اورتان است.

ابزار پلی یورتان

ابزار پلی یورتان جایگزین قطعات گچبری دکوراتیو داخلی ساختمان می باشند و در انواع طرحها با کاربردهای مختلف به شرح زیر تولید می‌شوند:

گچبری پلی یورتان امکان ایجاد طرح ها و جلوه های زیبای دکوراتیو و کاملا” طبیعی را در سبک های معماری مدرن،  کلاسیک و نئو کلاسیک و منطبق با هر نوع سلیقه فراهم می آورد . برای آشنایی با انواع سبکهای معماری اینجا را کلیک فرمایید.

برای دیدن جدیدترین نمونه کارهای اجرا شده با ابزار قاب بندی پلی یورتان و دیگر محصولات درنیکا دکور ما را در شبکه های اجتماعی دنبال فرمایید:

youtubetelegramInstagramFacebooklinkedinpinterest