Search
Close this search box.

دسته بندی مطالب

اجرای گچبری دیوار کلاسیک

گچبری دیوار با ابزار پلی یورتان درنیکا دکور

گچبری دیوار با ابزار پلی یورتان درنیکا دکور

انواع گچبری دیوار به سه سبک می‌باشد:

  1. قاب‌بندی دیوار کلاسیک
  2. قاب‌بندی دیوار نئوکلاسیک
  3. قاب‌بندی دیوار مدرن

1- اصول گچبری دیوار کلاسیک

اگر طرفدار ابزار با جزئیات ظریف و پرنقش و رنگ‌های طلایی هستید‏‏،‏ سبک قاب‌بندی کلاسیک بهترین انتخاب خواهد بود به این عکس‌ها دقت کنید؛ مبلمان کلاسیک در کنار گچبری کلاسیک نمای بسیار زیبایی به خانه می‌بخشد.

اگر خانه شما به سبک کلاسیک طراحی و چیده شده است با این قاب بندی میتوانید تناسب زیبایی بین مبلمان و دیوار ها ایجاد نمایید. قاب های این سبک پر از نقش های زیبا و جزئیات هستند و معمولا در رنگ های طلایی به کار برده میشوند تا جلوه بیشتری داشته باشند و ظاهری اشرافی به خود بگیرند. برای تاکید بر کلاسیک بودن دیوار ها باید نکات زیر را در نظر داشته باشید: 1- از رنگ طلایی و مشابه آن استفاده کنید. 2- به جزئیات با رنگ سفید توجه کنید. 3- کنگره ها و تاج های مبل هایتان را در در نظر داشته باشید.  در این طرح ها دیگر نیاز نیست تاکیدی بر رنگ طلایی داشته باشید و هرچه مدل انتخابی شما شلوغتر باشد میتوانید از تک رنگ هایی مثل: کرمی، خاکستری، طوسی و … استفاده کنید.

2- اصول گچبری دیوار نئوکلاسیک

در سبک نئوکلاسیک یا همان کلاسیک جدید از قاب‌بندی ساده دیوار استفاده می‌شود و خبر چندانی از المانها طرح‌های گل و بوته نمی‌بینیم. در گچبری نئوکلاسیک در پذیرایی می‌توانید از قاب‌بندی‍‌‌های ساده و زیبا استفاده کنید که به صورت دوبل یا دو ردیف داخل هم نیز می‌توان اجرا کرد. برای رنگ‌آمیزی این طرح دیوار از رنگ‌های سفید‏ طوسی یا حتی رنگ خاص مانند سبزپررنگ‏‏،‏ آبی نفتی هم می‌توان بهره برد.

یکی از جذابترین نوع قاب‌بندی دیوار اتاق خواب‏‏،‏‏ گچبری نئوکلاسیک است که با بهره بردن از قاب‌های ساده اجرا می‌شود و معمولا روی دیواری که سر تاج تخت قرار می‌گیرد حتما قاب‌بندی انجام می‌شود.
امروزه این سبک با ابزار پلی‌یورتان درنیکا دکور بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته. چنانچه می‌خواهید یک طراحی خاص برای منزل خود داشته باشید از راهنمایی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

 

گچبری نئوکلاسیک دیوار پذیرایی:

در گچبری نئوکلاسیک در پذیرایی می‌توانید از قاب‌بندی‍‌‌های ساده و زیبا استفاده کنید که به صورت دوبل یا دو ردیف داخل هم نیز می‌توان اجرا کرد. برای رنگ‌آمیزی این طرح دیوار از رنگ‌های سفید‏ طوسی یا حتی رنگ خاص مانند سبزپررنگ‏‏،‏ آبی نفتی هم می‌توان بهره برد.
قاب‌بندی‌ دیوارها در سبک نئوکلاسیک می‌تواند بسیار ساده در یک ردیف باشد مانند عکس زیر:

یا اینکه در وسط دیوار کمربند اجرا کرد و بالا و پایین آن را قاب‌بندی کرد.

برای قاب‌بندی راهرو در منزل یکی از طرح‌های بسیار پرطرفدار را در عکس‌های زیر ببینید که با ابزار پلی‌یورتان درنیکادکور اجرا شده است.
قسمت بالای قاب‌بندی را می‌توان با کاغذ یا رنگ متفاوت اجرا کرد.

گچبری دیوار اتاق خواب نئوکلاسیک:

یکی از جذابترین نوع قاب‌بندی دیوار اتاق خواب‏‏،‏‏ گچبری نئوکلاسیک است که با بهره بردن از قاب‌های ساده اجرا می‌شود و معمولا روی دیواری که سر تاج تخت قرار می‌گیرد حتما قاب‌بندی انجام می‌شود.
گچبری دیوار اتاق خواب با استفاده از ابزار قاب‌بندی پلی‌یورتان درنیکادکور در کمترین زمان ممکن قابل اجرا می‌باشد. عکس گچبری دیواری اتاق خواب را ببینید. برای مشاهده ایده ها و عکسهای بیشتر در سبکهای مختلف ما را در پینترست دنبال فرمایید.

3- اصول قاب بندی دیوار مدرن

دنیای مدرن با جذابیت‌های مینیمال و ساده خود توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود بکشاند. درنیکا دکور با داشتن ایده‌های فراوان برای علاقه‌مندان دکوراسیون داخلی،‏ پیشرو در اجرای انواع قاب‌بندی دیوار مدرن در ایران می‌باشد.

ایده ها و تصاویر بیشتر برای طراحی گچبری دیوار مدرن

برای دیدن تصاویر بیشتر برای ایده گرفتن جهت طراحی دیوار پذیرایی ، اتاق خواب و راهرو به صفحه پینترست ما مراجعه فرمایید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی قاب‌بندی دیوار مطالب ارائه شده در بخش مقاله ها  به شرح زیر را مطالعه فرمایید:

ایده های منحصر به فرد تزئین دیوار با ابزار قاب بندی

دیوار پشت تلویزیون مدرن و شیک -قاب بندی دیوار تی وی با ابزار پلی یورتان

نقش گچبری مدرن در معماری امروزی

قیمت و نحوه نصب ابزار پلی یورتان

برای اطلاع از حدود قیمت ابزار گچبری پلی یورتان و قاب بندی دیوار در سبکهای مختلف لینکهای زیر را مشاهده فرمایید:

قیمت گچبری پیش ساخته پلی یورتان

قیمت قاب بندی دیوار با ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان درنیکا دکور

برای آشنایی با نحوه نصب ابزار پلی یورتان به لینکهای زیر مراجعه فرمایید:

نحوه نصب ابزار پیش ساخته دکوراتیو پلی یورتان

آموزش نحوه نصب گچبری پیش ساخته پلی یورتان

شرکت درنیکا دکور وارد کننده تخصصی ابزار پیش‌ساخته پلی‌یورتان هست که امروزه بهترین جایگزین برای گچبری قدیمی می‌باشد و. به کمک این ابزارها میتوان طراحی فضای خانه را در  سبکهای مختلف اجرا نمود.

محبوب ترین مقالات
مشاوره رایگان

با متخصصین با تجربه

طراحی

مطابق با سلیقه ی شما

تامین

باکیفیت ترین محصولات

ارسال سریع

به سراسر کشور

0
نظرات شما را دوست دارم، لطفا نظر دهید.x
×

سلام،

برای ارتباط مستقیم با ما در واتس آپ، روی کارشناس معماری کلیک فرمایید.

× ارسال پیغام در واتس آپ